Veel gestelde vragen:

Wat zijn de voorwaarden voor verzenden?

Zodra uw betaling op onze rekening is bijgeschreven zal uw pakket worden verzonden. Via iDeal zal dit vrijwel direct zijn. Wanneer u een bankoverschrijving doet, zal het pakket verzonden worden zodra de betaling op onze rekening staat. Houd er rekening mee dat dit langer duurt. 

Wat zijn de verzendkosten?

Uw aangekochte product wordt gratis verzonden vanaf een aanschafwaarde vanaf €100,-. Onder dit bedrag zal een tarief van €6.95 worden berekent. De eventuele kosten worden automatisch bij het order totaal opgeteld. 

Welke vervoerder gebruiken jullie?

Wij verzenden onze pakketten via PostNL. In een uitzonderlijk geval zal DHL gebruikt worden. 

Wanneer ontvang ik mijn pakket?

Wanneer op werkdagen een artikel voor 17:00uur besteld wordt, wordt dit artikel dezelfde dag nog verzonden. U kunt tijdens het bestellen zelf kiezen op welke dag u het product wil ontvangen. Normaliter ontvangt u het product de volgende werkdag. In sommige gevallen kan het langer duren door drukte bij de vervoerder of een storing in het sorteer proces.  

Kan ik mijn pakket volgen?

Zodra uw pakket verzonden is ontvangt u per mail uw track&trace code. Zo kunt u uw pakket volgen en zien wanneer u deze gaat ontvangen. 

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Online kunt u betalen via: iDEAL, PayPal, Apple Pay, Mastercard, Visa, bankoverschrijving of betalen in de winkel. Zodra uw betaling is bijgeschreven op onze rekening zal uw pakket worden verzonden.

In de winkel kunt u betalen via: Pin, contant, creditcard of een Makado cadeaubon. 

Wat is het rekeningnummer van Beemster Schagen?

Ons rekeningnummer: NL55RABO0146100077. Vermeld tijdens een betaling altijd uw factuurnummer, ordernummer of het product waarover het gaat. 

Kan ik gespreid of achteraf betalen?

Wanneer u een bestelling plaatst en betaald via Creditcard, wordt het bedrag op uw creditcard gereserveerd. De daadwerkelijke afschrijving wordt pas na de levering gedaan. Op deze manier betaald u dus achteraf. 

Waar vind ik mijn factuur?

U kunt uw aankopen makkelijk zien in uw account overzicht. Hier kunt u ook uw factuur vinden. Tevens verzenden wij de factuur automatisch na aanschaf in onze webshop. 

Heeft Beemster Schagen een veilige betaalomgeving?

Onze online betalingen gaan via onze partner: Pay.nl

Zij bieden een beveiligde omgeving aan en betalingen lopen via beveiligde servers. 

Hoe kan ik een retour aanmelden?

U kunt gemakkelijk uw retour aanmelden door naar deze pagina te gaan. Kies het product of bestelling welke u retour wil sturen, en druk op de retour button. Uw retour zal worden beoordeeld door onze retour afdeling. U krijgt hier vanzelf bericht over per mail. 

Wat zijn uitzonderingen op retouren?

(makado) cadeaubonnen kunnen niet retour gestuurd worden. Evenals eventuele servicekosten, installatiekosten wat verkocht is bij apparatuur kan niet retour. 

Wat is de retour termijn?

U mag uw product(en) binnen 14 dagen nadat u deze ontvangen heeft, retour sturen. U bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van het product. Zorg dat deze in de originele verpakking zit, of in een stevige omdoos. U draagt zelf de kosten voor het retour sturen naar ons. 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wanneer uw retour aanvraag akkoord is bevonden en u heeft product retour gestuurd en wij hebben deze fysiek ontvangen, ontvangt u binnen 3-5 werkdagen uw geld retour op uw bankrekening. 

Kan ik een retour ook in een winkel van jullie afgeven?

Dit behoort tot de mogelijkheden. Zorg wel altijd eerst dat u uw retour via de website aanmeld zodat deze beoordeeld kan worden. 

Hoe kan ik een reparatie aanmelden?

Vul het contact formulier hieronder in. Uw reparatie zal dan door onze reparatie afdeling worden afgehandeld. 

Wat is de garantie termijn?

Op alle elektronische apparatuur zit 24 maanden garantie. 

Hoe wordt mijn garantie bepaald?

U heeft 24 maanden garantie voor defecten aan het bij ons aangekochte artikel. Dit defect is dan ook niet door u eigen toedoen ontstaan. Zo is valschade, waterschade, breekschade of gebruiker sporen niet gedekt binnen de garantie voorwaarden. Wanneer een reparatie wordt aangevraagd wordt er beoordeeld of het product voldoet aan de garantie. Er kan worden gevraagd om foto’s of bewijsmateriaal. 

Wie repareert mijn product?

Wij hebben een eigen technische dienst. Afhankelijk van uw reparatie aanvraag zal er worden bepaald of wij zelf repareren of dat uw product zal worden gerepareerd door de fabrikant zelf. In sommige gevallen zal uw reparatie aan huis gedaan worden bij bijvoorbeeld televisies, audio, of andere (grote) apparatuur. U wordt door ons op de hoogte gehouden. 

Is een reparatie gratis?

Als het product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie gratis. Als het defect door eigen schuld komt kunnen we helpen met de reparatie. Hier zitten kosten aan verbonden. Deze worden altijd van te voren aan u vermeld. 

Moet ik een afspraak maken voor pasfoto's?

Nee u hoeft geen afspraak te maken voor een pasfoto. Wij hebben iedere dag een beschikbare medewerker om een pasfoto te maken die voldoet aan de eisen van de overheid. 

Voldoen jullie pasfoto's aan de eisen?

Onze pasfoto’s worden door speciale software gehaald waardoor uw pasfoto in 99% van de gevallen direct wordt goedgekeurd door uw gemeente. Wij bieden goedkeuringsgarantie aan. Dit betekent dat wanneer de gemeente uw pasfoto toch onverhoopt afkeurt, u altijd bij ons een gratis nieuwe kan laten maken. Let wel op dat u een bewijs van de gemeente krijgt waardoor de pasfoto is afgekeurd. Zo weten wij wat er anders moet bij uw nieuwe pasfoto. 

Kan ik pasfoto's maken voor een visum?

Ja dit kan. Van de meeste landen hebben we de maten en regels in onze software staan. Let op dat u zelf altijd de juiste voorwaarden meeneemt wanneer u langs komt voor een pasfoto voor een visum. 

Hoelang duurt het maken van pasfoto's?

Wanneer u direct aan de beurt bent kan het maken van officiële pasfoto’s maximaal 15 minuten duren. Voor een pasfoto voor een visum kan het iets langer duren. Houd hier rekening mee wanneer u een afspraak heeft staan bij de gemeente. 

Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

De voorwaarden kunt u hier inzien. .

Hoe zit het met mijn privacy?

Onze privacy Policy kunt u hier vinden. 

Wat is jullie BTW nummer?

Ons BTW nummer is: NL855697192B01

Wat is jullie KVK nummer

Ons KVK nummer is: 64509249

Wie zijn jullie partners?

Wij doen zaken met diverse partners. Wij zijn aangesloten bij:

Onze vestigingen:

Beemster Schagen

Makado Centrum 5
1741 JA Schagen

Telefoonnummer

0224-213227

Telecombinatie Anna Paulowna

Sluisplein 7
1761 BT Anna Paulowna

Telefoonnummer

0223-533517

Openingstijden:

Openinstijden:
Schagen

Maandag 11:00 – 18:00
Dinsdag 09:00 – 18:00
Woensdag 09:00 – 18:00
Donderdag 09:00 – 18:00
Vrijdag 09:00 – 21:00
Zaterdag: 09:00 – 17:00
*Zondag: 12:00 – 17:00
* Elke laatste zondag van de maand. 

Openingstijden :
Anna Paulowna

Maandag: Gesloten
Dinsdag: 09:30 – 18:00
Woensdag: 09:30 – 18:00
Donderdag: 09:30 – 18:00
Vrijdag 09:30 – 20:00
Zaterdag: 09:30 – 17:00
Zondag: Gesloten

Contactformulier: