Alle veelgestelde vragen
Overal waar een ruimte van 3×3 meter beschikbaar is, kunnen we de Selfie-eventbox opbouwen en installeren.
De Selfie-Eventbox heeft een oppervlakte nodig van 3×3 meter.
Hoe eerder je reserveert hoe makkelijker het voor ons is en hoe meer kans je hebt dat de photobooth nog beschikbaar is. Bij last-minute reserveringen kun je best even contact met ons opnemen zodat we kunnen kijken wat mogelijk is.
Als je gebruikt maakt van de QR code op de foto’s, zal er een WiFi internetverbinding op de feestlocatie voorhanden moeten zijn. Mocht er geen internet beschikbaar zijn, dan worden de foto’s direct na aankomst in onze zaak geüpload.
Voor het opbouwen en installeren hebben we ongeveer één uur nodig. In die tijd kunnen we ook instructies en tips geven.
Binnen een straal van 25 km vanaf Schagen komen wij de selfie-eventbox gratis brengen en ophalen. Wij rekenen €1,- voor elke kilometer verder dan 25km vanaf Schagen. Eventuele parkeerkosten worden in rekening gebracht.
Ja, de Selfie-Eventbox kan ook buiten worden ingezet. Er dient wel één stroompunt aanwezig te zijn, en bij voorkeur een WiFi internetverbinding. We hebben speciaal voor dit doel een partytent van 3×3 meter beschikbaar.
Ja dat kan! Mocht het feest / evenement toch wat uit lopen dan is het mogelijk om de selfiebox langer te huren dan afgesproken. Per extra half uur wordt € 50,- in rekening gebracht.
Wil je zeker zijn dat de selfiebox voldoende aandacht krijgt en goed gebruikt wordt? Wij bieden de mogelijkheid om de selfiebox door ons te laten bedienen. Wij rekenen hier voor € 39,- per uur.
De foto’s worden afgedrukt op glans foto papier van 15x20cm.