Daarom kom je naar de winkel:

Tegenwoordig is alles online te koop, en toch komen mijn klanten altijd terug naar de winkel. Waarom? Simpel: om een product even te kunnen proberen voordat je ‘m koopt, om zeker te weten dat je de beste deal hebt én om vragen te kunnen stellen als later toch nog iets onduidelijk blijkt…

Het product ervaren
De voornaamste reden om een aankoop te doen in de winkel is om het product te ervaren. Om eerst te kijken of te voelen voordat je iets koopt.

Persoonlijke dienstverlening en advies op maat
Een andere belangrijke reden om een aankoop te doen in een fysieke winkel is dat je graag goed advies wil. Personeel dat over de benodigde kennis beschikt en je met raad een daad bijstaat. 

Klantbeleving
Met een glimlach verwelkomen we je in de winkel. Shoppen draait immers ook om plezier beleven. Wij zetten, indien mogelijk, alle gegevens van je oude telefoon over en zorgen dat je telefoon werkend de deur uit gaat. Zijn er naderhand nog vragen, dan ben je bij ons altijd welkom. 

Geen retourverzending nodig
Stel; je besteld online je telefoon, en bij binnenkomst blijkt het toestel defect of je bent niet tevreden over het product, wat dan? Veel consumenten vinden het retourproces voor online bestellingen onhandig of tijdrovend. Bij ons bespaar je jezelf alvast die ergernis. Je kiest meteen wat je wel of niet leuk vindt en je hoeft geen retourproces te doorlopen. In plaats van het moeten terugsturen van een pakje, neem je enkel de gewenste producten mee naar huis!

Onze service

We zetten gegevens over van u oude telefoon zoals: 
– Contacten
– Foto’s en video’s
– Instellingen
– Whatsapp gesprekken
– Applicaties 
– Email instellen
– G-mail / Apple ID account instellen